Obchodní podmínky pro konání seminářů
- Přihlášky k účasti na semináři přijímáme pouze písemně do data uvedeného na pozvánce. V ojedinělých případech po telefonické dohodě, kdy bude záležet na volné kapacitě semináře.
- Přihlásit se je možné on-line na webu, e-mailem, faxem nebo poštou. Nejpozději však do tří pracovních dnů před konáním semináře.
- Poplatek musí být uhrazen před konáním semináře. Hradí se převodním příkazem na č. účtu a variabilním symbolem uvedeným na přihlášce.
- Daňový doklad obdrží účastník při prezenci na semináři. V mimořádných případech lze platit poplatek na semináři u registrace. V tomto případě obdrží účastník příjmový pokladní doklad o zaplacení. Ve vložném (cena semináře) je zahrnuto drobné občerstvení.
- Při neúčasti účastníka (nebo jeho náhradníka) účastnický poplatek nevracíme. Účastnický poplatek vrátíme pouze na základě písemného zrušení přihlášky do tří dnů před konáním akce.
- Vyhrazujeme si právo změny data a místa konání či zrušení semináře z organizačních a provozních důvodů.
- V přihlášce je nutné uvést Váš email a telefonické spojení.
- Osobní údaje slouží pouze k vydání osvědčení. A je s nimi zacházeno dle zákona č. 101/2001 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů. Nebudou poskytovány třetím osobám.